Založ si blog

Odpočúvaj v pokoji

Ta3 spravodajská televízia u nás ide od rána do večera, myslím si že je to jedna

TV, ktorá  prináša  nestranné spravodajstvo, podľa mňa, ak nie argumentujte..

Myslím, že nemusím hovoriť o čom to je, o posledných udalostiach na ministerstve obrany..

O odpočúvaniach a poslednom vyjadrení p. Galka, ktorý tam už nemal čo robiť, po odvolaní

prezidentom..P Galko hovoril naďalej, ako minister o veciach, ktoré už nemal vedieť/detektor lži a pod/

 

V jednom blogu som si prečítal, že nebol poskytnutý priestor sudcovi z Trenčína,

p. Lipšicovi k súčasnej situácii..

Ja sa ale pýtam, či sudca z Trenčína, p.Lipšic požiadali o vyjadrenie v TA3.

V tom istom blogu som sa dočítal, že prečo sa mienkotvorné médiá nevenujú zväzkom ŠTB,

a KSS……
Na druhej strane, prečo sa máme stále venovať minulosti,
zväzky ŠTB sú podľa mňa už dávno upratané, čudujem sa, že ich dnes niekto archivuje,
stále k článku, ja si myslím, že tam už sa nič nenájde/veď sa tam všetci ŠTB-áci vystriedali/.
Niektoré blogy sú zaujímavé, ale často nad nimi treba rozmýšľať, či sú aj pravdivé..
Ja chcem aby bolo vyšetrené všetko, o čom sa hovorí v posledných dňoch a je mi
jedno, či je v tom opozícia, alebo koalícia Jano , alebo Paľo, alebo……………………..

A čo sa stalo, množia sa články o Kiskových podvodoch. . . .

29.05.2018

Kisku dobehli státisícové špekulácie s daňami,,,,, Prezident Andrej Kiska sa svojím konaním spätne priznal k daňovým špekuláciám v státisícoch eur. Ide o možné podvody na daniach, ktoré siahajú až do roka 2013. Kiskova firma KTAG začala až vlani na jeseň po medializácii podozrení súvisiacich s financovaním prezidentskej kampane narýchlo opravovať [...]

Ja sa pýtam, dokiaľ sa bude bliakať v Bratislave na námestiach ?

17.04.2018

Ľudia už ozaj nemáte súdnosť a uveríte všetkému ? Arogantnému Sulíkovi, pani Nicholsonovej ktorá by mala vysvetliť svoje vzdelanie pán Matovič by mal dokladovať svoje psychické zdravie a jeho daňovú minulosť, pán Kiska svoje prešľapy v daňovych záležitostiach jeho firiem, jeho kúpa pozemkov, a v neposlednom rade svojich úžerníckých firmách , ktoré v [...]

Nezabudlo sa na niečo, na Hirošimu, Nagasaki. . ? ? ? ? ?

06.08.2017

Najväčšia tragédia ľudstva spôsobená vojenskou politikou USA v Japonsku, sa má uberať do zabudnutia? Státisíce mŕtvych, zmrzačených ľudí, toto je neodpustitelné, toto sa nedá odpustiť jednou omluvou,……Hlavne pri dnešnej agresívnej politike, ktorú vedie USA po celom svete………

Most v Poprade

V Poprade hrozí, že skolabuje doprava. Pomôcť má bezplatná jazda po diaľnici okolo mesta

25.04.2024 12:45

Je to problém, ktorý trápi vodičov v Poprade už roky. Štvorprúdovka vedúca z centra mesta do Kežmarku sa pod železničným mostom zužuje do dvoch pruhov.

polícia

Opitý vodič zdemoloval tri autá, nafúkal takmer 2,7 promile

25.04.2024 12:19

Škodu na vozidlách predbežne vyčíslili na približne 4 200 eur.

Alexander Lukašenko

Rusi takmer nepostupujú, na fronte je pat, je čas na mierové rokovania, vyhlásil Lukašenko

25.04.2024 12:10

Paradoxom Moskvy je, že na mierovú konferenciu odmieta prísť, rokovanie bez jej účasti však označuje za nezmyselné.

Spain Election

Čisté ruky zašpinili dobré meno španielskeho premiéra. Zavinila to jeho žena. Odstúpi z čela vlády?

25.04.2024 12:00

Má pre mňa cenu zostať na čele vlády napriek tomu, že ma krajná pravica a pravica obhadzujú bahnom? Španielsky líder na svoju otázku čoskoro odpovie.