Založ si blog

Mám auto, mám motorku. . .

Mám auto a mám miliónovú motorku, mám všetko,

zarobil som si na to, nikto sa nezaujíma, ako….

Zabezpečujem sa, pokiaľ to ide,

zabezpečil som už, tri  svoje generácie dopredu,

 

Váš milovaný, obľúbený poslanec………………………………………………………………………………………………………………..

 

 

A čo sa stalo, množia sa články o Kiskových podvodoch. . . .

29.05.2018

Kisku dobehli státisícové špekulácie s daňami,,,,, Prezident Andrej Kiska sa svojím konaním spätne priznal k daňovým špekuláciám v státisícoch eur. Ide o možné podvody na daniach, ktoré siahajú až do roka 2013. Kiskova firma KTAG začala až vlani na jeseň po medializácii podozrení súvisiacich s financovaním prezidentskej kampane narýchlo opravovať [...]

Ja sa pýtam, dokiaľ sa bude bliakať v Bratislave na námestiach ?

17.04.2018

Ľudia už ozaj nemáte súdnosť a uveríte všetkému ? Arogantnému Sulíkovi, pani Nicholsonovej ktorá by mala vysvetliť svoje vzdelanie pán Matovič by mal dokladovať svoje psychické zdravie a jeho daňovú minulosť, pán Kiska svoje prešľapy v daňovych záležitostiach jeho firiem, jeho kúpa pozemkov, a v neposlednom rade svojich úžerníckých firmách , ktoré v [...]

Nezabudlo sa na niečo, na Hirošimu, Nagasaki. . ? ? ? ? ?

06.08.2017

Najväčšia tragédia ľudstva spôsobená vojenskou politikou USA v Japonsku, sa má uberať do zabudnutia? Státisíce mŕtvych, zmrzačených ľudí, toto je neodpustitelné, toto sa nedá odpustiť jednou omluvou,……Hlavne pri dnešnej agresívnej politike, ktorú vedie USA po celom svete………

olympiada rieka Seina v Parizi

Ukrajinci vyhrali symbolickú bitku o Paríž, ale chcú, aby Rusov potrestali najprísnejšie

28.03.2024 12:30

Kyjev nechce vidieť na letných hrách ani jedného Rusa. Moskva tvrdí, že Medzinárodný olympijský výbor skĺzol do suterénu rasizmu neonacizmu.

zena tabletka lieky choroba liek

Japonsko eviduje 4 úmrtia a 100 hospitalizácií v súvislosti s doplnkami výživy

28.03.2024 12:09

Firma minulý týždeň informovala, že prvé sťažnosti na problémy s obličkami dostala už v januári.

korčok, pellegrini

Prezidentský duel Korčok – Pellegrini. Kampaň nabrala na obrátkach. Môžeme čakať ešte nejaké prekvapenia?

28.03.2024 12:00

Prvý duel prezidentských kandidátov Korčoka a Pellegriniho odvysiela Rádio Slovensko a RTVS:24.

medvede, tabuľka, Repište

Pellegrini: Mimoriadne rokovanie parlamentu k odstrelu medveďov zatiaľ nebude

28.03.2024 11:31, aktualizované: 11:55

Zákon o možnom odstrele rizikových medveďov sa má prerokovať v skrátenom legislatívnom konaní na najbližšej riadnej schôdzi.