Znovu o tých preventívnych prehliadkach. . . O tom podvode. .

1. decembra 2013, ivan, Nezaradené

             Málo sa tu píše o zubároch, ktorí si účtujú nehorázne peniaze,

od pacientov, a ani boh nevie, koľko inkasujú od poisťovne,

písal som a dvakrát som dostal obkľukovú odpoveď,

prvýkrát mi opísali zákon, druhýkrát som sa dozvedel,

že si zubár môže vypýtať koľko chce,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

A preto žiadam, aby mi boli vrátené všetky peniaze,

ktoré mi boli strhnuté,

ktoré boli odvedené na účty zdravotných poisťovní,

boli to nemalé peniaze…………..

Tento štát, táto spoločnosť ma nemôže šikanovať, a nútiť

ma k nejakej preventívnej prehliadke, podmienovať to, nepreplatením,

úkonu, ktorý mám predplatený……….Neumožňujme podvody……..

Bol som na preventívnej prehliadke, mal som vykývaný zub,

vytrhla mi ho bez umrtvenia a vypýtala si 9€………….Kde sme?

Ak sa s týmto niečo nebude robiť, dám podanie na ústavný súd,

na porušenie ,mojich ústavných práv………