Voľby, zamieša Gorila karty?

5. februára 2012, ivan, Nezaradené

Voľby, predčasné voľby sa blížia, budú v tomto termíne, alebo sa posunú na jeseň,

čo požaduje ulica, možno treba počkať, aspoň do čiastočného vyšetrenia

tých úplatkárskych afér v kauze gorila, ktorá presahuje naše hranice…

Nepočul som o požiadavke o vyšetrenie úplatkov napr v Taliansku, a in…

Objavujú sa tam skutočnosti, ktoré sú úzko spojené, s našimi politikmi,

ktorí tvrdo kandidujú, na prvých miestach kandidátok svojich strán…..

Niektorí politici tam nie sú spomenutí, ale každý vie o koho ide, a kam to smeruje…

Vážený pán Lipšic, už konečne prestante zasahovať do vyšetrovania,
prestante komentovať prípad, lebo súdny človek, prestáva veriť , že bude
objektívne vyšetrený….
Pretŕčate sa pred kamerami, s každou maličkosťou, vyšetrovací tím pracuje
už 4 týždeň, nepočul som o žiadnom opatrení,  spomínaná finančná skupina,
spomínaní ľudia v kauze gorila Vám cestujú po celom svete, po dovolenkách,
z ktorých sa pre istotu nemusia vrátiť, žiadne zablokovanie majetku….
Kto sa obohatil, podľa gorily, všetko hovorí o jednej strane a jeho predstaviteľoch,
a Vy hovoríte zase „lebo Fico“ / neobhajujem už nikoho, ja už nikomu neverím/
ale svoj hlas, vo voľbách nedám, len tak niekomu, kto ma oklame na internete,
nehovorím, že sa rozhodnem zaručene správne, ale voliť pôjdem…voliť pôjdem…

Voliť pôjde aj moja manželka a môj starší syn, ten po prvý krát….

Rozhodnite aj Vy vážení voliči, dobre si rozmyslite, koho budete voliť,

ale k voľbám určite prídite………..