Páni a panie europoslanci, ja sa Vás pýtam. . . . . .

7. októbra 2011, ivan, Nezaradené

Vážení páni a panie europoslanci, ja mám na Vás  otázky…….

Je vás 13 a ja sa Vás pýtam,

-čo ste urobili,

-ako ste upozornili,

-ako ste pomohli,

obyčajným ľuďom na Slovensku…….

Ja sa Vás pýtam, a to je tá otázka:

žiadali ste vysvetlenie, od pánov v EU ,

prečo 20 rokov od nášho prevratu, sa stále máme horšie a horšie,

20 rokov sa odrážame od dna, máme tak obúchané hlavy,

a nie a nie sa odraziť……Od vstupu do EU a eurozóny sa nič nezmenilo…..

Opýtajte sa prečo, v podnikoch, ktoré k nám prikvitli zo Západu, majú zamestnanci,

štvrtinové platy a prečo s tým EU nič nerobí ?????????

Toto je Európska únia, ale podľa mňa, ich nezaujíma, situácia v jednotlivých krajinách,

Je tu asi tiež, len vyšší záujem……..

 

Ja som zvedavý, kto mi v diskusii, z 13 europoslancov odpovie:

-ako ste Slovensku a obyčajným ľudom pomohli….:

 

-p.Edit Bauer

-p.Monika Flašíková -Beňová

-p.Sergej Kozlík

-p.Eduard Kukan

-p.Vladimír Manka

-p.Alajos Mészáros

-p.Miroslav Mikolášik

-p.Katarína Nevedalová

-p.Jaroslav Paška

-p.Monika Smolková

-p.Peter Šťastný

-p.Anna Záborská

-p.Boris Zala

 

Ja sa Vás pýtam, prečo v EU nezastupujete  svoju krajinu,

svojich ľudí, ku ktorým by ste sa mali znížiť a mali by ste

chodiť k ľudom a nie počúvať, ale zažiť ……..