Koalícia na kolenách, Radičová sa snaží

29. septembra 2011, ivan, Nezaradené

Je to veľmi trápne, čo tu predvádza Radičová,
Je to veľmi trápne, čo tu predvádza koalícia,
ja si myslím, že nevedia kam s konopí,
a nie je to po prvý raz,
ja si myslím, že nepatria, /ako koalícia/ na takéto dôležité miesta,
v ktorých sa rozhoduje o živote ludí,
o dôležitých otázkach, ktoré prichádzajú postupne,
a oni sa nevedia dohodnúť, v obyčajných veciach,
nie v tak dôležitých pre Slovensko…..

Ak si niekto nedovidí po koniec nosa,
nepatrí do politiky, ktorá rozhoduje,
o živote obyvateľov Slovenska…

 

Ja, ako obyčajný človek, som sa  snažil konať vždy  tak,

aby som si bol vedomý, že mám chrbtovú kosť,

a nie ako jeden súčasný politik, dokonca minister,

dokonca minister zahraničných vecí, o ktorom nepočuť,

ktorý o niečom táral, ktorý pucoval novinárov,

ako najmúdrejší človek na svete a v blízkom okolí…..