RVHP bola blbosť ? Nemyslím si. .. ..

17. septembra 2011, ivan, Nezaradené

Môžete si o mne myslieť, že som chybný,

alebo možno ešte horšie, ale nemôžem si pomôcť….

Musím sa toho dotknúť, musím sa k tomu vyjadriť….

Mám 51 rokov a väčšinu života som prežil v minulom režime,

tú dôležitú väčšinu života, v ktorej sa človek stavia na vlastné nohy,

ožení sa a vlastne zakladá svoju rodinu a potrebuje tan základ,

bývanie a zabezpečenie rodiny…..Toto v minulom režime, bolo ako tak,

zabezpečené, boli sme skromnejší, ale mali sme všetko….

Z mojej prvej výplaty,  som zaplatil byt, ktorý som dostal,

kúpil som si doplnky, do bytu, a mohol som si aj odložiť …….

Nezadľžil som sa na 30 rokov,

ako sa dnes zadlžujú mladé rodiny,

to Vám poviem, že sme nežili na dlh……

Dnes je to samozrejmé, banka ti dá na účet, knižku  úrok 2 %,

ale na pôžičku , alebo debet najmenej 17 % ,

Kto s nimi urobí poriadok, nikto…..

 

Za minulého režimu bolo rozumne naplánované,

čo kto má vyrábať, dorábať. a všetko fungovalo,

poľnohospodárstvo fungovalo a boli sme sebestační,

pomáhali sme iným a dnes väčšinu dovážame………