Niečo tu strašne smrdí. . . .

7. septembra 2011, ivan, Nezaradené

Ale to povestné maslo na hlave opozičného politika /lídra/,

ktorý kritizuje

to asi nieje…

Po návrate z luxusnej dovolenky,

p. Mikloš vymenil názory v hlave pani premierky

a všetko, ako sa zdá je v poriadku,

vyjadrila sa, že Mikloša neodvolá

a Mikloš sa vyjadril v zmysle, mňa nezaujíma nikto,

ja som pán finančného sveta na Slovensku,

mne nebude nikto diktovať, mne nebude nikto nič

predpisovať, mne nebudú do toho kafrať mimovládne organizácie…….

Nikto……

Pani premierka, by sa mala zamyslieť nad sebou,

či to má ešte zmysel, zotrvávať v kresle premierky,

kde nemá žiadne slovo a manipulujú s jej postom,

prakticky čo jej povedia to musí odobriť………

Ale aj vymyslieť, odôvodnenie……

 

Vážení zvolili ste si 4 strany a 2 frakcie , ktoré sa nemôžu dohodnúť……

Tieto sa dostali, k riadeniu štátu a toto sa im nedarí…….

Vedú tento štát ku krachu, tým že ožobračujú tú najnižšiu vrstvu…..

Niet dňa kedy nevymyslia, dalšie poplatky, dalšiu daň

na ktorú doplácajú občania tohoto štátu……..

V tomto štáte sa majú dobre bohaté spoločnosti

a bohatí občania…..

Vyše 20 rokov, kde sme klesali na životnej úrovni,

nikomu to nevadí?

 

Prežil som nemálo rokov v predchádzajúcom režime a viem to porovnať….

Ale ten režim mi poskytol, bývanie, sociálne istoty,

ten zatracovaný režim vybudoval cesty ,

vybudoval byty na bývanie, obchody, jasle , škôlky , zdravotné strediská,

kiná, kultúrne domy, a pod… A čo sa vybudovalo dnes?

Nemáme na opravy ciest, ktoré sú v dezolátnom stave,

nemáme na  prevádzku teplární, údržbu….

Nemáme , nemáme….. predáme………..

Kde sú peniaze z predaja elektrární, plynární a ostatných strategických podnikov,

kde p. Mikloš , odpovie mi?…………..