Zverinec u Ivana 8

21. júna 2011, ivan, Nezaradené

Mám rád zvieratá, aj teraz mi tu za klávesnicou pobehuje zajko,

s ružovými uškami, je veľmi zvedavý a pozerá čo robím,

teraz zaliezol za monitor, popozeral, vrátil sa naspäť,

prezrel reproduktor zdola,zvrchu…..

Teraz si umýva nohy, predné, zadné, je to veľmi čistotné zvieratko

a šup, zase sa schoval za monitor….

Teraz prezerá a kontroluje faktúry, ktoré sú uložené pri počítači,

práve skontroloval, čo píšem……

Pes Bongo gaučový, je veľmi rozumný pes, aj keď sedí na gauči,

počuje všetko, pred pár rokmi sme mu veľmi ukrivdili,

začal štekať a nedal sa utíšiť, spucovali sme ho, že robí krik,

ale na druhý deň som zistil, že mi zmizol hliníkový vysúvací rebrík,

na dvore,

v duchu sme sa mu všetci omluvili……….

Korytnačka sa vyhrieva cez deň na slniečku a sliepky nesú vajcia,

kvočka sedí na cudzích vajciach, nemám kohúta……

Čerešne prezreli a ja mám návštevníkov,

takých šedých a čiernych, operených

dnes som sa jedného opýtal, čo tu robí a on na mňa pozrel,

z dvoch metrov,

źe čo od neho vlastne chcem, veď on je tu doma………

V predzáhradke, v húštine porastu čas od času prebehne,

pestrofarebná jašterička, vtáčiky sa pária,

ale keď preletí vrtulník, ten je sám , ten sa s nikým nepári……