Pani premierke

18. júna 2011, ivan, Nezaradené

Článok pod nadpisom:

Radičová: Napriek kríze sa nám podarilo zastaviť úpadok krajiny

Toto jej vyjadrenie,  si veľmi dobre zapamätajte, minimálne do januára budúceho roka, kedy sa začne “ raj na Slovensku“

 

„Nasledujúci rok bude rokom stabilizácie,

prioritami vlády na najbližšie obdobie bude zamestnanosť

a nové pracovné miesta, spravodlivosť a vymáhateľnosť práva,

zdravá ekonomika a podpora rodín,“ vymenúva Radičová.

Podľa nej zmena, ktorú strana ľuďom sľubovala počas predvolebnej kampane,

sa stala realitou, so zmenou však prišla aj zodpovednosť.

 

Pani Radičová, je hluchá a slepá, nepočuje hlas ľudí,

že životná úroveň množstva ľudí, klesla veľmi hlboko,

siahli na posledné rezervy a niektorí nemali kam,

zvýšenie dph o 1 %, neznamenalo len pár centov,

ale za mesiac sa to nazbieralo na peknú sumu,

vyhovárať sa na zdražovanie, aj v iných krajinách je úbohé,

lebo u nás bolo to zdraženie najvyššie….Čia je to vina?

Následné zvyšovanie cien energií, bude pre mnohých ľudí,

už neúnosné a teraz mi povedzte, ako budeme žiť,

skôr ako si toto prečítate sa zamyslite, že nie sú tu len bohatí

a úspešní ľudia, ale sú tu i živitelia rodín, ktorí nenastúpili na ten

správny vlak a nezbohatli, ako niektorí,  ale chcú pracovať

a nemajú kde….

Darmo pani premierka hovorí, že sa znížila nezamestnanosť,

keď sa  prepúšťa množstvo zamestnancov,/ dnes som sa s jedným

od železníc rozprával, telefónom mu oznámili, že bude prepustený/.

Povedal som mu, že to je otrasné, ale on mi povedal, že konečne

sa tu robí poriadok a tých darmožráčov prepúšťajú, oponoval som mu,

že prepustili jeho / poznám ho, ako robotníka dráča / nepochopil….

Koalícia šetrí a uberá peniaze všade, ale u seba nie, v prvom rade potrestala občanov,

ktorým ubrala, zvýšením dph, čo nieje len o 1 %, sú to zvýšenia cien energií,

/plyn, elektrika, voda, miestne poplatky, smetie a pod…/

Som obyčajný človek a píšem to čo život prináša,

stretávam sa s mnohými ľudmi, ktorí rozprávajú, aj o svojich problémoch,

o tomto hovorí aj môj článok “ Bútľavé vŕby“, ktorý som zverejnil v minulosti

dvakrát, lebo prvý krát sa nečítal, lebo som porušil pravidlá BLOGU………..