Založ si blog

Archív: september, 2011

Koalícia na kolenách, Radičová sa snaží

Je to veľmi trápne, čo tu predvádza Radičová,Je to veľmi trápne, čo tu predvádza koalícia, ja si myslím, že nevedia kam s konopí, a nie je to po prvý raz, ja si myslím, že nepatria, /ako koalícia/ na takéto dôležité miesta,v ktorých sa rozhoduje o živote ludí,o dôležitých otázkach, ktoré prichádzajú postupne,a oni sa nevedia dohodnúť, v obyčajných veciach,nie v […]

Pokračovanie článku

Ja si nemyslím, že sme tupý národ

Nie, nie sme tupý národ, vždy sme boli hrdý národ, ktorý mal svoje tradície, svoju históriu, svoj folklór, svoju kultúru…….. Čo sa to s nami stalo? Čo sa porobilo, kedy to začalo, kedy sme sa sklonili, kto nás k tomu prinútil, ako sme to mohli pripustiť, my hrdý národ, ale skromný národ, ako sme sa tak mohli otočiť…………. Kto nás k […]

Pokračovanie článku

RVHP bola blbosť ? Nemyslím si. .. ..

Môžete si o mne myslieť, že som chybný, alebo možno ešte horšie, ale nemôžem si pomôcť…. Musím sa toho dotknúť, musím sa k tomu vyjadriť…. Mám 51 rokov a väčšinu života som prežil v minulom režime, tú dôležitú väčšinu života, v ktorej sa človek stavia na vlastné nohy, ožení sa a vlastne zakladá svoju rodinu a potrebuje tan základ, bývanie a […]

Pokračovanie článku

Život na Slovensku po vstupe do EU

Som obyčajný človek, ale viem porovnať, ako sa obyčajnému človeku žije na Slovensku, ktorý očakával, že jeho životná úroveň sa zvýši, ale nečakal, že bude zneužitý, vyspelými krajinami, ktoré nás vykúpili/ SPP,elektrárne a …../ Pomohli si v čase krízy, ale len ju oddialili….. a úroveň sa zníži a ešte budeme platiť, bohatým na ich vysoký […]

Pokračovanie článku

Zverinec u Ivana 14

Môj zverinec pes Bongo, zajačik Kuki Kuk, korytnačka bez mena a sliepky – všetko po starom, Bongo lehní na gauči, zajačik vyvádza, sliepky nesú vajcia, korytnačke sa pobyt v jazierku kráti, pôjde do akvária, jašterička pobehuje v predzáhradke, keď vyjdem do záhrady, vyplaším stovku vrabcov, ale mám v záhrade dvoch kamarátov, drozdov, ktorí sa ma vôbec neboja a viem […]

Pokračovanie článku

Veľká politika, malá politika, rodina

Podľa mojich skúseností, v každej tejto inštitúcii, je koalícia, ale i opozícia a malo by platiť, že pri prijatí všetkých rozhodnutí, zákonov, zmien , vyhlášok, doplnkov zákonov, by mala platiť zhoda, čiže dohodnúť sa, aby prijaté neplatilo len do konca volebného obdobia….. Ale toto sa v tomto volebnom období, pravdepodobne nepodarí, lebo vládnuce strany sa […]

Pokračovanie článku

Ja sa Vás všetkých pýtam. . . . .

Žijeme v tejto krajine, ale aj žili sme, a vieme to porovnávať.. Ja sa pýtam, máme sa lepšie, alebo horšie, alebo rovnako, vyjadrite sa, môj názor nieje podstatný, aj keď je veľmi kritický…. Poobzerajte sa okolo seba a zistíte, že väčšina ľudí v okolí, žije od výplaty k výplate a od dôchodku k dôchodku……..

Pokračovanie článku

Niečo tu strašne smrdí. . . .

Ale to povestné maslo na hlave opozičného politika /lídra/, ktorý kritizuje to asi nieje… Po návrate z luxusnej dovolenky, p. Mikloš vymenil názory v hlave pani premierky a všetko, ako sa zdá je v poriadku, vyjadrila sa, že Mikloša neodvolá a Mikloš sa vyjadril v zmysle, mňa nezaujíma nikto, ja som pán finančného sveta na Slovensku, mne nebude nikto diktovať, mne nebude […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.